Hulladékot Kezelünk

Gyártósorok, raktárrendszerek bontása

Gyártósorok, raktárrendszerek bontása

Használaton kívüli vagy elhagyott épületek, rendszerek bontása

Gyártósorok, raktárrendszerek bontása

Hulladékotkezelünk.hu

Vállaljuk használaton kívüli gyártósorok és raktárak bontását.

 

Az elhagyatott épületek, rendszerek használaton kívüli és feleslegessé vált részeinek vagy teljes egészének elbontását kapacitásunk és infrastruktúránk lehetővé teszi.

Mikor tekinthető a munkánk elvégzettnek?

Mi a szolgálatás igénybevételének a folyamata?

Hat pontosan megtervezett lépés

01

Ön felveszi velünk a kapcsolatot akár a weboldalon található űrlapon, akár telefonon keresztül.

02

Ha űrlapon keresztül érkezett a megkeresés, de nincs elég információnk, akkor e-mailben, vagy telefonon kiegészítjük a meglévő információkat.

03

A meglévő információk alapján készítünk egy pontos árajánlatot az elvégzendő feladatra vonatkozóan.

04

Az ajánlat elfogadásának fázisa. Ha szükséges, akkor tovább pontosítjuk, hogy tényleg minden részletre kiterjedjen.

05

Ötödik lépésként megtörténik a szerződéskötés az elfogadott árajánlat alapján.

06

A hulladék elszállításának elvégzése, a megrendeléstől számított 10 munkanapon belül. Ettől a határidőtől csak speciális esetben térünk el: ezek olyan esetek, amikor daru, vagy bármilyen speciális autóra van szükségünk. Ettől természetesen előzetesen tájékoztatjuk az ügyfelet.

tOVÁBBI szolgáltatásaink

Hulladékotkezelünk.hu

Hűtőberendezések
bontása

Háztartási és kereskedelmi hűtőberendezések, klímaberendezések szakszerű szétszerelése és újrahasznosítása.

Ipari hűtőberendezések feldolgozása

Kiemelt partnerei vagyunk a klímaszereléssel foglalkozó vállalkozásoknak is.

Egyéb elektronikai hulladékok teljeskörű kezelése

Vállaljuk fém, gyártásközi hulladékok, kábelhulladék, akkumulátorok, és egyéb elektronikai eszközök feldolgozását.

Komplex hulladékkezelés

Gyakran előfordul, mikor nem elég a hulladék kezelését részegységekre bontani. Cégünk ezért szakértői segítséget nyújt a komplex hulladékkezelés folyamatában.

Környezetvédelmi szaktanácsadás

Segítünk a hulladékgazdálkodással és környezetvédelemmel kapcsolatos kérdések szakszerű és gyors megválaszolásában.

kezelt hulladék / év
~ tonna
elégedett partner
+
év szakmai tapasztalat
+

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Hulladékot kezelünk

Gyakran Ismételt Kérdések

Hulladékot kezelünk

Igen! Munkanapokon 8-15 óra között Seregélyesen a Dinnyési út 2. alatt leadhatja rossz eszközeit. De a legjobb, ha egyeztet velünk a 70-311-8-111-es telefonszámon, és esetleg a szállításban is segítségére lehetünk.

Igen, amennyiben a rossz elektronikia berendezéseket cégünknek adják át kezelésre, természetesen kiállítjuk Önöknek a szükséges igazolásokat.

Igen. Cégünk minden eszközt átvesz, mely 1000 V váltóárammal vagy 1500 V egyenárammal működik. Ezen kívül leadhatóak a gázzal működő háztartási berendezések. pl, gáztûzhely, bojler, konvektor…

Igen. Ez is beletartozik a korábban említett kategóriákba. Az ilyen nagyméretû berendezések telephelyünkre történõ beszállításában tudunk segítséget nyújtani, ha megkeres minket elérhetõségeinken.

Nem Önnek kell. Minden olyan lakossági begyûjtési akcióban, melyet egy egész településen hirdetünk meg a helyi önkormányzattal közösen, egy autónk igény esetén házhoz megy, hogy Ön ott adhassa át rossz elektronikai berendezését. Ilyen jellegû igényét azonban a legkésõbb a begyûjtés napján jeleznie kell. Ennek legegyszerûbb módja az, ha Ön felhívja a 06-70-311-8-111-es telefonszámot.

Folyamatosan vesszük fel a kapcsolatot az önkormányzatokkal közös begyûjtési akció szervezésével kapcsolatban. Amennyiben Önöket még nem kerestük, kérjük keressenek minket. Ennek legegyszerûbb módja ha felhívja a 06-70-311-8-111-es telefonszámot, vagy megkeres minket elérhetõségeinken.

Bizonyos hulladékokért IGEN. A beszállítás elõtt az aktuális árakról, a beszállítás feltételeiről és az átvétel idõpontjáról érdeklõdhet a 06-70-311-8-111-es telefonszámon, vagy megkereshet minket elérhetõségeinken.

Magánszemélyként minden esetben szükség lesz

  • személyi igazolványra
  • lakcímkártyára
  • adókártyára

Ezek hiányában sajnos nem áll módunkban a kifizetni a hulladék ellenértékét.

Gazdasági társaságként (egyéni vállalkozóként) az első beszállításkor az alábbi adatokra van szükségünk

  • Cég (vállalkozó) neve
  • Székhelye
  • Telephely ahonnan a hulladék érkezett (ha nem azonos a székhellyel)
  • Adószám
  • KÜJ,
  • KTJ szám (amennyiben rendelkezésre áll)

Minden beszállításhoz szükség van egy kitöltött szállítólevélre is! Amennyiben nem az aláírásra jogosult szállítja be a hulladékot, akkor meghatalmazás. Készpénzt azonban csak az aláírási joggal rendelkezõnek fizetünk ki. Minden egyéb esetben átutalással teljesítjük a kifizetést. A számlára a fordított adózás szabályai vonatkoznak.

Felszámolás alatt álló társaság esetében minden esetben a felszámoló vagy annak megbízottja köteles eljárni.

Felfüggesztett adószámmal rendelkező cég, vagy vállalkozás esetében a számla befogadása nem lehetséges, és a kifizetést meg kell tagadni.

Igen, ezt megtalálja a letöltések menüpontban, vagy ide kattintva.

A Környezetvédelmi Felügyelõség által kiadott azonosító számok, melyekkel a hulladék termelõje azonosítható. Kétféle környezetvédelmi azonosítóról beszélhetünk.

  • KÜJ : Környezetvédelmi Ügyfél Jel – A hulladék termelõjét azonosítja
  • KTJ: Környezetvédelmi Területi Jel – A termelõ telephelyét azonosítja.

Ez attól függ mekkora a vállalkozása. A hulladék bevalláshoz a 309/2014. (XII. 11.) Korm. Rendelet alapján a hulladék termelõje adatszolgáltatásra kötelezett abban az esetben, ha a tárgyévben keletkezett veszélyes hulladék mennyisége meghaladja a 200 kg-ot, illetve a nem veszélyes hulladék mennyisége a 2000 kg-ot vagy a nem veszélyes építési-bontási hulladék esetén az 5000 kg-ot meghaladja. A kormányrendelet teljes szövege ide kattintva érhetõ el.

Természetesen. Bõvebb információért keressen minket a 06-70-311-8-111-es telefonszámon, vagy megkereshet minket elérhetõségeinken.

Alapvetõen semmilyenre. Az átvételnél cégünk eddig is megkövetelt minden olyan jellegû iratot, melyet a fémtörvény is megkövetel. Mivel a személyes dokumentumait be kell mutatnia cégünknél, így abban az esetben is be kell fáradnia hozzánk, ha mi szállítjuk el a hulladékát.

Amennyiben a magánszemély fémkereskedelmi engedélyköteles anyag (fémhulladék) értékesítése címén szerez bevételt, akkor a bevétel 25%-a minõsül jövedelemnek, és a jövedelem utáni adó levonására, megfizetésére és bevallására a kifizetp a kötelezett. A fentiek alapján a cégünkhöz behozott fémhulladék után Önnek már nem kell adót megfizetni, mert az adót cégünk levonja és a NAV-nak megfizeti. Errõl Önt a vételi jegyen írásban is tájékoztatjuk.

Igen, de csak abban az esetben, ha Ön azt előzőleg a NAV felé bejelentette, és erről a NAV Önnek igazolást adott ki. A vasúti sín ugyanis érzékeny fajkódú anyag, amelynek leadása bejelentéshez és engedélyhez kötött. A bejelentésnek a fémkereskedelemről szóló 2013. évi CXL. törvény (a továbbiakban: Fémtv.) 3. § (7) bekezdésében felsorolt adatokat kell tartalmaznia. A vám- és pénzügyőri igazgatóságok elérhetősége az alábbi linken megtekinthető: http://www.nav.gov.hu/data/cms278746/59_2._fuzet_

NAV_VP_Foigazgatosagok_es_Igazgatosagok_kozerdeku

informacioi

A bejelentés elektronikusan is megtehető az ÁNYK F04-es nyomtatványával, mely ide kattintva tölthető le

Igen. Az ezzel kapcsolatos kérdéseket és válaszolat itt találja meg, vagy elérhetőségeinken.

Kapcsolati adatok

HWD Recycling Kft.

Címünk

8111 Seregélyes, Dinnyési út 2.

Telefonszámunk

+36 70/ 311-8-111

E-mail címünk

info@hulladekotkezelunk.hu

Facebook oldalunk

hwdrecycling

Üzenjen nekünk!

Hulladéket Kezelünk

Elérhetőségek

Küldetésünk

A HWD Recycling Kft. azzal a céllal alakult, hogy a lakosságtól és közületektől egyaránt begyűjtse, majd a környezetvédelmi normáknak és követelményeknek megfelelően feldolgozza a rossz vagy használt, elektronikai termékeket.

HWD Recycling Kft. © – Adatvédelmi tájékoztató